UA: Перший нагадав Офісу президента про незаконність цензури – новини України, Політика

0
5



Телеканал UA: Перший нагадав Офісу президента про незаконність втручання в діяльність Громадського мовника з метою встановлення цензури. Про це йдеться в заяві каналу UA: Перший.

У своїй критичній реакції на сюжет програми "Схеми" про поїздку президента Володимира Зеленського в Оман Банкова заявила, що вважає своїм обов'язком "звернути увагу суспільного мовника – телеканалу UA: Перший на поширення в його ефірі інформації, яка не відповідає дійсності і є відвертою маніпуляцією громадською свідомістю ".

<! —

Реклама

->

У заяві UA: Перший йдеться, що Громадський мовник ніколи не мав підстав сумніватися в професіоналізмі авторів "Схем".

"Громадський мовник дякує за рекомендацію і, користуючись нагодою, нагадує Офісу президента, що згідно зі статтею 3 Закону України" Про Суспільне телебачення і радіомовлення України "забороняється втручання державних органів та органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, а також недержавних організацій в діяльність НСТУ з метою встановлення цензури, попереднього контролю та незаконного впливу на зміст інформації, поширюваної Громадським телебаченням і радіомовленням Україн ", – йдеться в заяві.

  • Вчора, 13 лютого, програма "Схеми" показала сюжет, в якому говориться, що під час перебування Зеленського в Омані туди ж прилітав секретар Радбезу РФ Микола Патрушев. При цьому президент України, за даними джерел програми, повернувся до Києва на тому ж літаку, на якому російський чиновник прилетів в Оман.
  • 14 лютого ОП звинуватив "Схеми" в тому, що автори програми нібито повідомили про зустріч Зеленського з Патрушевим, і пригрозив журналістам судом.
  • У редакції "Схем" кажуть, що такого не заявляли кандидати й дорікнули Банкову в тому, що вона приховує інформацію про зустрічі президента.

Залишити коментар

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут